Vrácení, výměna a reklamace

Když vám objednávka dorazí, nejprve si zboží vyzkoušejte na vaše čisté spodní prádlo. Jestliže vám nesedí, vyměníme vám jej za jinou velikost či střih, nebo ho můžete vrátit a pošleme vám peníze zpět. Na obojí máte čas do 30 dní od obdržení objednávky.

Objednané produkty Mioora vám nesedí a chcete je vrátit, vyměnit, nebo reklamovat? Zjistěte, jak na to. Rádi vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

Co potřebujete vyřídit?

Návod na výměnu zboží

  1. Prádlo musí být v novém a čistém stavu (neprané, nenošené), v opačném případě nemůžeme výměně zboží vyhovět.
  2. Vytiskněte si a vyplňte tento formulář, kde si zvolíte produkt na výměnu:
    FORMULÁŘ K VÝMĚNĚ ZBOŽÍ
  3. Zboží zabalte i s formulářem a pošlete nám jej do 30 dnů od obdržení zásilky na adresu:
    Mioora s.r.o.
    Mikulůvka 144
    Bystřička 756 24
  4. Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace poště, např. pokud by se ztratil).
  5. Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dní vyřídíme výměnu a zašleme vám novou zásilku se zbožím, které jste si vybrali

Návod na vrácení zboží

  1. Prádlo musí být v novém a čistém stavu (neprané, nenošené), v opačném případě nemůžeme vrácení zboží vyhovět.
  2. Vytiskněte si a vyplňte následující formulář:
    FORMULÁŘ K VRÁCENÍ ZBOŽÍ
  3. Zboží zabalte i s formulářem a zašlete do 30 dnů od obdržení zásilky na adresu:
    Mioora s.r.o.
    Mikulůvka 144
    Bystřička 756 24
  4. Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace poště, např. pokud by se ztratil).
  5.  Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dní zašleme peníze na váš bankovní účet uvedený ve formuláři.

Návod na reklamaci zboží

Nosíte produkty Mioora už nějakou dobu, ale máte pocit, že neslouží, jak by měly? Můžete je vyreklamovat podle následujícího návodu. Poskytujeme běžnou záruku 2 roky.

  1. Vytiskněte si a vyplňte následující formulář:
    FORMULÁŘ K REKLAMACI ZBOŽÍ
  2. Zboží zabalte i s formulářem a zašlete na adresu:
    Mioora s.r.o.
    Mikulůvka 144
    Bystřička 756 24
  3. Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace poště, např. pokud by se ztratil).
  4. Až k nám dorazí zásilka s reklamovaným zbožím, do 30 dní obdržíte naše vyjádření. Zboží vám poté opravíme, nebo zašleme nové, záleží na konkrétní vadě produktu.

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi vám poradíme. Kontaktujte nás na e-mailové adrese: info@mioora.cz.